rapid.org.pl

Nowoczesne systemy grzewcze

3.) pozycję swojej Lemonade Stand: Co odróżnia jedno stoisko z lemoniadą od drugiego? To nie tylko lemoniada; to, co ludzie myślą i mówią o tym, że czyni różnicę. Innymi słowy, jak to jest postrzegane.

Tak, lemoniada zasadniczo składa się z wody, cukru i cytryny; proste składniki, które są łatwo dostępne dla wszystkich. W celu odróżnienia swoją lemoniadę trzeba będzie zaoferować markę lemoniady (usług), że konkurencja nie robi, albo w taki sposób, że konkurencja nie może.

Szybko w internecie na recepturach lemoniady ujawnia następujące wariacje na prosty temat: Strawberry Lemonade; Fresh Peach Lemonade; Imbir Lemonade; Green Apple Lemonade; Hawajska Lemonade; Kiwi Lemonade; Minty Green Tea Lemonade; Ananas Lemonade; Różowa lemoniada; Raspberry Lemonade; Tropical Lemonade; Arbuz i lemoniada.

Czy Twój Podstawka lemoniady w stanie konkurować z takim, który oferuje tego typu różnych? Co chcesz, żeby ludzie mówią o swoim stoisku lemoniady i swojej lemoniady? Prawidłowe umiejscowienie stoiska z lemoniadą ułatwi wznieść się ponad konkurencję.

4) pozyskanie i utrzymanie klientów / klientów: „Minty Green Tea Lemonade” jest mniej prawdopodobne, aby być hitem w Compton w Kalifornii, jak to jest w Santa Monica, w Kalifornii. To samo odnosi się do usług, które czynią; Twój rynek (sąsiedztwo) będzie dyktować popyt na tego rodzaju usługi będzie dostarczać najbardziej obficie. Smaki, rozmiary, ozdobne lub ponownego użytku kubki, kruszony lód, ogolone lodu, mrożona kostki, co chcą – daj im. Jeśli nie, to ktoś inny. Kwitnącej lemoniada właściciele stoisk wysunięte stały wysiłek, aby pozostać w zgodzie, aw kontakcie z potrzebami i pragnieniami swoich klientów / klientów.

5.) uruchomić Lemonade Stand z efektywnością: W tym dniu w sierpniu podczas joggingu, że nie zatrzymał się, aby kupić szklankę lemoniady, ale było jasne, że lemoniada było popytu (częściowo ze względu na ekstremalne temperatury).
biancas.pl/wesela
– autor artykułu